K2 // Hovedporten 2 // 2650 Hvidovre // Tlf: +45 36 890 890

360

K2 opererer i hele værdikæden inden for PR og kommunikation. Vores kompetencer og erfaring ligger på både det strategiske og det praktiske plan – afhængig af situation og behov bringer vi vores forskellige ydelser i spil:

Redskaber: PR-strategi og -plan, pressekontakt, pressemeddelelser, pressemøder, presseevents, medietræning, Social Media

PR kan have mange forskellige formål. Det kan fx være en produktlancering, krisehåndtering, at få maximal omtale af en begivenhed eller generelt at positionere sig stærkere i medierne.

360o: K2 sikrer, at virksomhedens PR understøtter den overordnede målsætning. Alle potentielle historier og vinkler på et givens projekt lokaliseres og vurderes – og både traditionelle og sociale medier, virksomhedens øvrige aktiviteter samt eventuelle events tænkes ind i løsningen.

Se eksempler her

Redskaber: Strategi, koncept, design, udvikling, eksekvering, web, print, Social Media

Veltilrettelagte og -udførte kampagner kan ændre holdninger og forbrugeradfærd. Men hvordan rammer man den rigtige målgruppe, på den rigtige måde, på det rigtige tidspunkt? Hvilke aktiviteter og kanaler er de rette og hvordan får du alle kanaler til at spille sammen?

360o: K2 udvikler og driver kampagner fra strategi og idé, over produktion til implementering.

Se eksempler her

Redskaber: Strategi, pr, digital markedsføring, krisekommunikation, stakeholder kommunikation, Social Media

En gennemtænkt kommunikationsstrategi er afgørende, når en virksomhed eller organisation vil kommunikere eksternt til omverdenen eller internt til medarbejdere. Den overordnede kommunikationsstrategi sikrer, at de enkelte kommunikationsaktiviteter bidrager til en fælles og veldefineret målsætning – at virksomheden eller organisationen i det daglige handler i overensstemmelse med det billede, man ønsker at tegne internt og eksternt.

360o: K2 hjælper med at udforme en kommunikationsstrategi, der via konkrete aktiviteter støtter op om virksomheden eller organisationens samlede strategi og målsætning.

Se eksempler her

Redskaber: Strategi, produkt pr, events, print, web, Social Media

En produktlancering er meget mere end blot afviklingen af selve lanceringen. Der skal udvikles et koncept og en strategi, der sikrer solid og målrettet medieomtale med produktet i centrum.

360o: Vores speciale er, at tænke og arbejde med produktet som en del af en større helhed, hvor selve produktlanceringen, aktivering af målgruppen og presseomtale er ligeværdige parametre.

Se eksempler her

Redskaber: Design, tekst, strategi, opsætning, lancering

K2 har mangeårig erfaring med at designe og programmere websites til forskellige formål, i forskellige opdateringssystemer og med forskellig størrelse og levetid.

Der skal selvfølgelig være skarpt fokus på formen og det grafiske design af et website, men i sidste ende er indholdet naturligvis altafgørende. K2 hjælper også med at sikre, at indholdet produceres og struktureres lettilgængeligt for brugerne – og at websitet let kan vedligeholdes internt. Vi hjælper også med at synliggøre resultatet via søgemaskineoptimering og annoncering på fx Google og Facebook.

360o: Fælles for vores webløsninger er, at de alle indgår i en større helhed – fx virksomhedens overordnede profil og udtryk eller som en del af en kampagne.

Se eksempler her

Redskaber: Foto, grafik, illustration, tekst, design, DTP

Det grafiske udtryk er vigtigt for en virksomhed eller organisations image og dermed troværdighed. Kommunikationen fungerer først optimalt når logo, farver, billeder mv. signalerer det der udtrykkes i ord.

I K2 kan vi hjælpe med hele den grafiske proces fra strategi, over udvikling af logo og grundlæggende design, til rentegning, tekst, foto og tryk. For nogle kunder varetager vi hele processen, mens vi i andre tilfælde står for enkeltstående opgaver i samarbejde med kundens øvrige leverandører.

360o: Form og indhold skal gå hånd i hånd og sammen tegne virksomheden overfor både omverdenen og medarbejderne.

Se eksempler her